First Thoughts

Sebastian Telfair

Sebastian Telfair (born June 9, 1985 in Brooklyn, New York) is an American professional basketball player with the Phoenix Suns of the NBA.

Chris Paul Dwight Howard Maurice Clarett Josh Smith Eddy Curry New York Ronnie Price Stephon Marbury Martell Webster Robert Swift Brandon Jennings Greg Oden Derek Jeter Baron Davis Gerald Green Isaiah Thomas Delonte West Kobe Bryant


I still have the lebron and Sebastian telfair slam magazine
Sebastian Telfair could get one in the summer ...
Lonzo Ball will be a bust. He may play for a while but never be a superstar. Sebastian Telfair type hype.
after all the hype lonzo ball might become the next Sebastian Telfair!!!
If you weren't around when Sebastian Telfair was in the starting rotation, then don't be around now either.
Why did everyone stop talking about Sebastian telfair getting arrested with half an army artillery
I wonder why everyone thought Sebastian TelfAir was going to be so great back in the day???
oh he's a freak athletically no doubt. Question is if he's Sebastian Telfair or Bruce Bowen.
Last guy like that, I think, was Sebastian Telfair. I met his son (in class with my son). They moved to China. Hype GoNe.
I don't member Sebastian Telfair's documentary. They thought he was the one.
We signed fat Ray Felton?! I hate this as much as the time we had Sebastian Telfair's retarded *** Difference being Felton can contribute.
Sebastian Telfair probably was the closest..
you mean Sebastian Telfair 2.0? (I don't actually think that, I just hope he doesn't kill the Cโ€ฆ
Hang up a poster of markelle.. in 3 years it will turn into a giant squid. The next
Still remember the SLAM magazine that had Shaun Livingston,Sebastian Telfair, & Dwight Howard! Awesome! ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ€๐Ÿ†๐Ÿ’ฏ
I forgot how awesome Sebastian Telfair was in high school. Best highlights ever.
you sure that recent news about NBA star Sebastian Telfair doesn't surpass Lazar Hayward?
Lol they gotta be trash because this dude is Sebastian Telfair trash
Like after Sebastian Telfair got arrested, I saw "NBA star Sebastian Telfair..." uh no try again
I seen some WNBA player fry Sebastian telfair
I remember when Cappy Poindexter was cooking Sebastian Telfair, its on youtube somwhere lol
Sebastian telfair he had a show about him
The grainy Sebastian Telfair between-the-legs drop pass to Gerald Green poster over 7-footer video stโ€ฆ
Sebastian Telfair's name is right on the cover lmao
LeBron James at age 17, hanging out with Sebastian Telfair at the 2002 ABCD Camp in Teanick, NJ:
'The time JAY-Z came to watch Sebastian Telfair play': "Straight to the league I ain't waiting for me knee to blow.".
Remember when Sebastian telfair tore up summer league?
Hayward & Adebayo would easily be the best duo in the NBA. Go bail Sebastian Telfair out & you get the rest of those rings Le*ron promised
Chess is the Sebastian Telfair of battle rap...
20,000 came hours early to see the game. Terror Squad had Stephon Marbury/Al Harrington & S.Carter had Sebastian Telfaโ€ฆ
The time Jay-Z and Derek Jeter came to watch Sebastian Telfair play, thread: "straight to the league, I ain't waitingโ€ฆ
Select Miche Styles are 50% off - MONDAY ONLY!
I'm watching Sebastian Telfair 2 aka John Wick 2 and it's been about 10min. He's already beat up about 20 people.
Hayward is overrated we need Sebastian Telfair
Actually, heard the celtics are scheduling a work out with Greg Oden, Sebastian Telfair, and Jermaine O'Neal. Thoughts?
Sebastian Telfair. And I'm still really not sure why. I just thought he was going to be really good, and he very much was not.
Exactly. He had a strong finish to the season but let's not act like Jeff Teague is like going from Magic to Sebastโ€ฆ
Yes they should be allowed. Sebastian Telfair, Martell Webster, Josh Smith, JR Smith, Dwight Howard, LeBron James.โ€ฆ
Sebastian Telfair stopped for driving with headlights off. Cops then saw marijuana and searched car. Then found 4 loadโ€ฆ
A young Sebastian Telfair and LeBron James in high school on the cover of SLAM
Sebastian Telfair: Ex-NBA player arrested in car filled with
Former NBA player Sebastian Telfair arrested with lots of guns, ammunition, and marijuana.
Sebastian Telfair playing GTA in real life???
Lol this dude Sebastian Telfair got caught with a Call of Duty custom package. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.
DETAILS: Former NBA player Sebastian Telfair arrested in Brooklyn with guns, ammunition and marijuana: PD sources. httpsโ€ฆ
Ex-NBA player Sebastian Telfair arrested on gun charges.
Sebastian Telfair is trending on Google. Read the latest here:
Free Shipping at Baseball Rampage
Sebastian Telfair was arrested after firearms, a semi-automatic rifle, ammunition, and marijuana were found in car. httpsโ€ฆ
Sebastian Telfair got caught with the COD light assault loadout
Sebastian Telfair really thought he was CJ from GTA San Andreas
I'm not a star, somebody lied, I got a choppa in the car- Sebastian Telfair
Ex-NBA player Telfair arrested on gun charges
BREAKING: star Sebastian Telfair arrested in BK with semi-automatic gun, loaded guns, loads of ammunition and marijuanaโ€ฆ
Has anyone ever seen Sebastian Telfair and Maurice Clarett in the same place at the same time?
Sebastian Telfair was channeling his inner Maurice Clarett
When u give all these kids so much hype so early & things don't work out see Maurice Clarett & now Sebastian Telfair.
But really tho you could make a case for CP3 being a glorified Sebastian Telfair tho
They really said CP3 is a glorified Sebastian Telfair
Someone said CP3 was a glorified Sebastian Telfair. To the King, I go.
CP3 is really just a glorified Sebastian Telfair.
Sebastian Telfair, nah he ain't walking through that door
I can see why Sebastian Telfair didn't last long at the Thunder! Salty AF
 border=
Sebastian Telfair aint walking thru that door
Pride of Coney Island Sebastian Telfair ain't walking through that door
Sebastian Telfair not walking through that door to give Russ a breather.
Apparently Sebastian Telfair got jokes. They're bad jokes.
it puts an inordinate amount of pressure on the player and often the hype turns out to be dead wrong (anybody remember Sebastian Telfair?)
.From Sebastian Telfair is set to become the first point guard to jump from high sโ€ฆ
One of these people went to Congress. Another one of these people is Sebastian Telfair.
Sebastian Telfair knows this all too well.
Sebastian Telfair ain't walkin through that door.
Sebastian Telfair ain't walkin thru that door
Sebastian Telfair ain't walking through that door
Sebastian Telfair isn't walking through that door.
Sebastian Telfair ain't walking through that door...
A raptors legend. Don't forget about mr clutch himself, Aaron Gray. Had the basketball I.Q of Jamario Moon and Sebastian Telfair
On a scale of Stephon Marbury to Sebastian Telfair, how disappointing are the Knicks?
Miche s Cyber Weekend Event - Savings up to 75%
Sebastian Telfair before the 2004 Mcdonalds All-American game. "I ain't passing him the ball"๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Sebastian telfair lil bro go to Csun?
Sebastian Telfair's through the fire documentary will forever be a classic
Ive been a Louisville fan since Sebastian Telfair was supposed to play for them in 2004
Im scared that whichever PG the mavs draft next year is going to be the next Sebastian Telfair because mavs. ๐Ÿ˜”
He better not be the next Sebastian Telfair.
Cole the sebastian telfair of rap when it comes to his ability
Thunder fans never got a chance to show appreciation to: Robert Swift, Sebastian Telfair, Ronnie Brewer, Lazar Hayward, PJ Carlesimo.
when Sebastian Telfair got caught with that AK-47 he claimed he had it for protection from Zach Randolph's crew.
Most overrated point guard of this generation. Next to Sebastian Telfair smh
Also, when I moved to VA in 2004, my friends and I used to have heated arguments about who was better, Sebastian Telfair or John Gilchrist?
I have no clue why, but I was always a big Sebastian Telfair fan
bringing Sebastian telfair is a good place to start
Anthony Bennett the biggest bust ever? I used to think it was Sebastian Telfair until recently where there is no light at the end of tunnel.
While searching for Sebastian Telfair college picks I found something even funnier
Top Christian Dating Scroller 728x90
Who got a better sports Documentary than Sebastian Telfair "Through the fire"?
My greatest fear is passing on Chris Paul because we have Sebastian Telfair
I seen ppl hype up Sebastian telfair. Lance Stephenson and OJ mayo. Especially in SLAM magazine saying they was "next" after lebron lol
Maybe you should wear a Sebastian Telfair jersey to games.
Curry coming in the game like Sebastian telfair did in through the fire
Remember that week that the Thunder had Sebastian Telfair?
yeah i feel the say way about Sebastian Telfair
Sebastian Telfair was such a bust lmao they hyped the *** outta dude
Sebastian telfair aint coming out that locker room
Sebastian telfair and legendary in NYC basketball
This *** really called me Sebastian Telfair ๐Ÿ˜‘ you don't even make sense ***
Sebastian Telfair was absolutely filthy in high school
Sebastian Telfair is still the biggest NBA bust ever no debate on this children
I wish Sebastian Telfair would've turned out to be what Damian Lillard is.
Steph gotta pull a Sebastian Telfair from through the fire and suit up at half time.
NHL Stanley Cup Memorabilia from The Bradford Exchange Online
more like kwame brown, johnny flynn, Sebastian telfair, Lance stephenson.
Shout out to Sebastian Telfair (for stopping by and picking up some kicks and showing some love.
decent record he played under 70 games had minimal help brand new roster.Sebastian telfair started for is for crying out loud
THIS IS NOT A VIDEO GAME! maybe Lenny Cook wants to try coming back? or maybe ask Sebastian Telfair to come back
I'm picturing him growing up to be, I dunno, Sebastian Telfair?
Jonathan Bender, Darius Miles, Eddy Curry... All top 5 picks... Robert Swift and the most memorable - Sebastian Telfair lol
*** Mibbs we doing it like that like Stephon Marbury and Sebastian Telfair don't exist my *** ?
you also get players like Sebastian telfair who were supposed to be amazing, skipped college, and then were busts
Sebastian Telfair was a good PG in his own right, but Livingston was head & shoulders above him. Literally.
what about Sebastian Telfair, and Austin Rivers, and Rashad McCants
so you wasn't in love with this man Sebastian Telfair when we was shortys ?! ๐Ÿ™„
We didn't see a lot of footage of Felipe Lopez & Kobe Bryant in high school. I saw SO MUCH of Sebastian Telfair & LeBron it was crazy...
yep & I think that was by default. Sebastian Telfair wasn't any good and Delonte West wasn't a PG.
Proud to partner w/Dpty BP Reyna &Coney legend Sebastian Telfair to fund new playground in Coney! hโ€ฆ
Sebastian Telfair Andrew Bynum and Monta Ellis also Eddy Curry and Kwame Brown were drafted out of high school
Sebastian telfair, Brandon Jennings, tyreke Evans, OJ mayo were gods in high school man.
Sebastian Telfair really was the gotta in high school.
Sebastian Telfair used to be cold lowkey
PJ Tucker just trying to have a better Suns hustle legacy than Sebastian Telfair.
Sebastian Telfair used to be so ill.. *** don't even kno
How did Sebastian Telfair not make it ???
swear you was in Sebastian telfair movie
I still can't believe Sebastian Telfair didn't pan out man
How good Sebastian Telfair could have been...
I was on that Sebastian Telfair train. I will watch "Through The Fire" RIGHT NOW if it came on.
Laimbeer and Rambis and Sebastian Telfair's jump shot
Just re-watched the documentary Through the Fire on Sebastian Telfair and noticed his younger brother Ethan is a star at Idaho State now
Craziest lineup since Sebastian Telfair was on the team
Sebastian Telfair, a third string PG was MVP of the Chinese league lmao
Washed from what? That's like saying Sebastian Telfair became washed up. She's always been trash.
 border=
I have to say as a SLAM fan since the LeBron/Sebastian Telfair cover that Toronto cover is a joke Drake ??? Lol.
Sebastian Telfair is still in the league
I'm a reformed man. D'Angelo Russell is an overglorified Sebastian Telfair.
Sebastian telfair was a disaster. Come on.
Sebastian Telfair d.a your uncle moe ?
Lmao. Sebastian Telfair had every NY *** hoop dreams up ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
I blame Sebastian telfair for me not being interested in basketball like that no more
Hoop dreams and Sebastian Telfair documentary my favorite basketball movies ever
Sebastian Telfair was projected to be the chosen one before LeBron...
Sebastian Telfair had an entire movie about his life coming out of high school...
Sebastian Telfair had a shoe deal in the works while still in high school...
Sebastian Telfair had a whole movie just to come to the league and avg 110 a game
Speaking of ball... What happened to Sebastian Telfair ???
Isaiah Thomas is what Sebastian Telfair should of been
see what Sebastian Telfair is up to. I'm sure he'd love the attention
 border=
I can only imagine how good Sebastian Telfair would have been if he would have went to college before the NBA! ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€
I still think one of the biggest disappointments in basketball for me was Sebastian Telfair!
'fast Sebastian Telfair' was a pretty hilarious nickname too
i actually refer to him as fast Sebastian Telfair...but "Greg Smith" works.
I'm still salty Sebastian Telfair ain't produce in the league like he should have
all Iโ€™m saying is Isaiah Thomas is basically Sebastian Telfair.
That line hit so hard cuh I used to be the biggest Sebastian Telfair fan, but he never really made an impact in the NBA ๐Ÿ˜”
bro... unpacked 'em, unwrapped powder rises & it falls like Sebastian, Telfair smh
Sebastian Telfair was ridiculous in high school bra.. When Jay Z & Derek Jeter come to your high school basketball game that's major lmao
Still hurt about Sebastian Telfair and Jonny Flynn not popping off in the NBA
That Sebastian telfair trying that zbo
This chapter in Boys Among Men is most likely getting to Sebastian Telfair but I still get giddy reading about a young Marbury
Sebastian Telfair and Josh Smith clowning Dwight Howard in high school ๐Ÿ˜‚
but Sebastian Telfair was the next.nvm ๐Ÿ˜•
sebastian telfair is going down as one the best high school ballers of all time period, no hype, son was THAT nice in hs
my *** do you remember the through the fire Sebastian telfair dvd
What's Sebastian Telfair up to these days?
no way Sebastian Telfair not in there lbs
cliff Robinson Sebastian Telfair and few others use to listen to the same statements.
wake up in the morning she dribble like Sebastian telfair ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ˜ฉ
I'm late but 2k my player so lit I'm New York point guard I'm reliving the Sebastian telfair story so you know what school I choose
Checking in for Utah/Idaho State MBB. Random fact about the Bengals roster: Ex-NBA guard Sebastian Telfair's brother, Ethan plays for ISU
Through the fire about Sebastian Telfair is ๐Ÿ’ฏ
I think you're thinking of Sebastian Telfair.
dude you suck so bad you were my 3rd round pick I was better off taking Sebastian Telfair&he's not even in the league anymore!!
I don't see "star" in him. He's gonna be trade bait like Sebastian Telfair
I'm throwing Dajuan Wagner and Sebastian Telfair in there
if Ronnie Price, Sebastian Telfair, and Landry fields can stay on an NBA roster, then you're already ready for the league
Sherman need to drop dat video wen sosa last played n dyckman against Sebastian telfair
Watching "high school phenoms before they went pro" boy Sebastian Telfair was a problem
 border=
to have you on deck now them lifetime sneaker contracts work miracles Sebastian telfair still a millionaire cuz of Adidas
Even these West Coast *** know Sebastian Telfair was the best high school PG to lace em up
Sebastian Telfair's Through the Fire is one of the best basketball documentaries ever
Sebastian Telfair was so nice in high school tho ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ really went straight outta hisghschool to the league lol
Sebastian Telfair was that mf deal in high school bruh. NOBODY in the nation could hold him
I forgot how much hype Sebastian Telfair had in high school
If u own a Ronda Rousey shirt, they suckered u big time. Like having a Sebastian Telfair jersey.
NYC ON POINT 10U defeated two huge teams in Sebastian Telfair TOURNEY Coney ISLAND, back tomorrow for more LET'S GO!
Contract bid deadline 4 Sebastian Telfair ends in: 231s.
Xinjiang has the highest payroll in the CBA. They had Blatche, Sebastian Telfair, Jordan Crawford, and Liu Wei last year.
"Through the Fire" about Sebastian Telfair's decision to go pro or come to LVille. Although he didnt come here, was a good film.
Remember that SLAM cover that had LeBron and Sebastian Telfair on it? lol. Good times.
Sebastian Telfair never got a real shot.
Sebastian Telfair used to be that man bruhh ppl slept on him๐Ÿ’ฏ
Biggest game in Rose Hill since Sebastian Telfair played there.
Meet Black Singles 300x250
what was magazine thinking when they thought Sebastian telfair was as good as you
I wanted to be just like Sebastian telfair when I was a kid
There will NEVER๐Ÿ™… be another Michael Jordan, it ain't Sebastian Telfair, John Wall, Kobe Bryant nd it's sure as *** ain't no LeBron ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Ronnie Price was beat out by Sebastian Telfair for the backup role last time he was in Phoenix lol.
I can't even front if Sebastian Telfair hit me for 40 I know Chris Paul a do me dirty lol they still gotta play D tho
Well, in that case, we'll take Al Jefferson, Sebastian Telfair, Gerald Green and whatever lint is in your pockets.
"If you don't live in New York City, you're from the country." Sebastian Telfair
just make sure we're not getting another Eddy Curry. or Andrew Bynum, or Sebastian Telfair, just a hard worker
That miss by Reggie Jackson denied us what we all rightfully deserved: Scott Brooks drawing up a Sebastian Telfair iso โ€ฆ
OKC need to go get Myck Kabongo from the d-league to replace this wasteman Sebastian Telfair.
no one told Presti that Michael Jenkins is better than Sebastian Telfair?
Sebastian Telfair, Jeremy Lamb, Reggie Jackson and Anthony Morrow are a combined 4-of-23
if it isn't Sebastian Telfair, Larry hughes, or Tracy mcgrady I'll be disappointed.
and so were: Rasheed Wallace, Kenny Anderson, Sebastian Telfair, Theo Ratliff, and Bill Walton
Sergio...Nolan Smith...Armon Johnson...Sebastian Telfair...it's not a pretty list
Whats your boy Sebastian Telfair up to these days?
I'm about to watch Sebastian Telfair: Through the Fire.
Kinda off beat but you ever seen "Through the Fire" about Sebastian Telfair back when he was killin it in HS? You'd like it
I can't call it. How you feelin Sebastian Telfair
OKC Thunder signed Sebastian Telfair I didn't even know that ๐Ÿ™Š
"Can I interest you guys in Sebastian Telfair and Ronnie Price? "
โ€œโ€ฆthe rise and fall, like Sebastian, Telfairโ€
I'm the rap version of Sebastian Telfair.
Should've played a year for Pitino. "Sebastian Telfair coulda been the future if he didn't get drafted by Portland"
Sebastian Telfair returning to the with Thunder - USA TODAY
Sebastian telfair playing like who he was supposed to be on 2k right now smh.
Had a nice day today pretty sure I sure I saw Sebastian Telfair at the AT&T store welcome to OKC
Finally finna have this fantasy draft today. All I need is Popeye Jones at QB Tyron Lue at WR, Sebastian Telfair at RB and start St. Louis D
Vintage Horry, Vince, T-Mac, Mutombo, Baron Davis, and Sebastian Telfair cards highlight the stack, with many more greats in there.
I'm not goin if lil Sebastian telfair is๐Ÿ˜‚
Save up to 45% 0ff MSRP On Streetbike Tires
How u shootin in the dark ol Sebastian telfair head *** ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ โ€œStill trying to Imagine the Sebastian Telfair part...
Still trying to Imagine the Sebastian Telfair part...
Oklahoma City Sebastian Telfair hopes time in China helps rejuvenate ... -
because of the goat Sebastian Telfair
if you not from New York, you country." -Sebastian Telfair
well that too, they lost Caron which was a good pickup.. But all they grabbed was Anthony morrow and Sebastian telfair
News: Thunder signs free agent guard Sebastian Telfair. Info @
they said sebastian telfair was gonna be better than Michael Jordan lmao
quan can we get through the fire with Sebastian Telfair? 8o
Superstar SF Kevin Durant and PG Sebastian Telfair worked out in Las Vegas together last night.
*** Sebastian Telfair was that dude in high school ๐Ÿ‘€๐Ÿ‘Œ๐Ÿ€. Watching again. Shoulda been great
Kevin Durant and new teammate Sebastian Telfair getting in a late-night workout in Vegas:
Hold up Sebastian Telfair is still in the league??
"Through The Fire" with Sebastian Telfair is a classic basketball movie.
 border=
Ramon Sessions and Ryan Hollins to the Cavs for Sebastian Telfair, Delonte West, and someone else
The Blazers was suppose to have Sebastian Telfair , Brandon Roy and Greg Oden on the court at the same time and they plan out
Couldn't tell me I couldn't drop a cool 20 on Sebastian Telfair back in the day.
Imagine Sebastian Telfair with the Clippers... straight streetball unit man he could get really fancy
Girl Goes IN On NBA Pro Sebastian Telfair!!! I know he's not trying on offense but she can obviously play
Derricks favors lance Sebastian telfair was killer some *** just get to the league and stop workin lance gone shine tho
Former lottery pick Sebastian Telfair is back in the NBA, joining the ...
we go morrow to replace butler.. And Sebastian telfair to replace fisher..
LeBron James & Sebastian Telfair were once thought of in the same light. How things can change man...
Sebastian Telfair agrees to deal with Oklahoma City Thunder
Sebastian Telfair returning to the NBA with Thunder
OKC Thunder: Three reasons the Thunder is adding Sebastian Telfair
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Flava Flav had that legend tag with though Lil B can't come in like Sebastian Telfair we know how that worked out
Oklahoma City to add veteran point guard Sebastian Telfair -
Thought Sebastian Telfair was gonna be the greatest point guard ever after I watched Through the Fire
Update your maps at Navteq
I've got a Clips warmup jersey signed by Craig Smith and Sebastian Telfair. ...
Thunder officially announce the signing of Sebastian Telfair
Four deals have been agreed upon today. Darren Collison to the Kings, Sebastian Telfair to OKC, Thabo Sefolosha to ATL,โ€ฆ
garnett for Gerald Green, ryan Gomes and Sebastian Telfair. Glass houses everywhere
Sebastian Telfair in high school = GOAT, Sebastian Telfair in the NBA = ๐Ÿšฎ
top 5 points guards all-time... Brian Scalabrine, Sebastian Telfair, Ed Monix, Hasheem Thabeet, no questions asked.
And I played against Josh Smith, Rudy *** Dwight Howard, Sebastian Telfair, Corey Brewer, list could go on and on. Big Al was the best.
you guys are forgetting I went down wit the Sebastian telfair injury before that happened we was
Who was a better HS player Juan Wagner or Sebastian Telfair
What do you think about bring ing Sebastian telfair??
Need to see Sebastian Telfair's Through the Fire again asap.. Might have to make a trip to the exchange pretty soon
Sebastian Telfair and Johnny Flynn are still my favorite players!
Baron Davis, Jarrett Jack, Jason Kidd, Sebastian Telfair, Andre Miller, Steve Nash, Tony Parker, the list just goes on.
Sebastian Telfair you still a legend
Wonder what Louisville woulda looked like had Sebastian Telfair went there. Lol.
The Sebastian telfair documentary is something serious! ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ€
Always thought him and Sebastian Telfair should have gone to college. Serviceable backups though.
Like the services of Sebastian Telfair's of the world weren't available
What's that Sebastian Telfair guy up to? Ya think he wants to come to OKC for a few months to back up Reggie?
I never hype these kids. remember a lil guy named sebastian telfair? lol
So Bobby Brown dropped 74 overseas. He really really cold I see him do Sebastian Telfair and Brandon Jennings so ugly at Drew League
โ€œThe trailblazers got a good young team this yearโ€no Sebastian Telfair
2013 Tour Recap! Ball Up heads to New York, the birthplace of street ball, for a game atmosphere like none other! Game 5-New York, New York Rafer Alston and Sebastian Telfair
Portland didn't draft Chris Paul cuz we had Sebastian Telfair. He makes the list with Jordan and Durant.
Rondo also played behind Sebastian Telfair and Sam Cassell most of his career so that took away from his minutes and stats.
We picked Martell Webster and Sebastian telfair over Chris Paul and jr smith. Smh
Sebastian Telfair the most hyped player I've seen
Sebastian Telfair was the worst player to come out of high school. Simply bc his expectation were way to high
Melo shoulda suited up at half time like Sebastian telfair in through the fire! SAME INJURY!
Beno Udrih is the worst point guard in the league! Go sign Sebastian Telfair!
Meet Black Singles 300x250
So next year when Augustine leave bulls and cash in on this good year and rose out again is it Sebastian Telfair turn?
I got caught up in the sebastian telfair hype i thought he was finna light the league up ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ซ
Sebastian Telfair โ€œname the player you thought who was going to be really good in the NBA that turned into a bust.go!โ€
man when 'Through The Fire' came out, you couldn't tell me Sebastian Telfair wasn't going to be the top PG in the league..
lol Portland... Bowie over MJ then Sebastian Telfair over Josh Smith/Al Jeff
what are you doing in a turkish restaurant in shanghai Sebastian Telfair?
like why don't we have Sebastian telfair or leandro barbosa on this team. I would rather have them then Felton
Sebastian telfair jumper is SO nasty on 2k14
*** thought telfair was the next big thing... His first name was Sebastian *** was not meant to prosper
I made it out the friendzone once, I was too young for the spotlight though. I thought I was LeBron but I was low key Sebastian Telfair.
This *** really used Sebastian Telfair in one of his bars lol NO!!
Now you're making me miss Sebastian Telfair.
North Korea True Blood Charlie Gard Donald Trump Nelsan Ellis Silicon Valley White House Los Angeles Trump Jr Theresa May South Africa Ku Klux Klan President Trump Tesla Model 3 Vladimir Putin Islamic State Donald Trump Jr Prince Harry Elon Musk Roger Federer North Korean Amazon Prime Move Forward Ivanka Trump Old City Justin Trudeau Cyber Security Jared Kushner Whole Foods Russian President Vladimir Putin Spencer Johnson President Donald Trump Iraqi Prime Minister Julianne Hough Emma Stone Michael Jackson Kylie Jenner Manchester United Romelu Lukaku Middle East Fox Business Hawaii Five Jane Austen Anadolu Agency Lisa Eadicicco George Clooney Guinness World Records David Miliband Confederate Gen Free Press Charlie Campbell Saudi Arabia Angela Rayner Real Estate Mischa Zverev Amelia Earhart Ant McPartlin Jeremy Renner Stan Lee Joan Lee Trump Tower Roy Moore Royal Family Prince William Rugby Union Billie Lourd Paul Ryan Nintendo Switch Old Trafford Make America Great Again Princess Diana Harry Potter Mutual Fund Ed Sheeran Leopoldo Lopez Lonzo Ball Aaron Judge Delta Air Lines Liu Xiaobo Daily News Christopher Nolan Wayne Rooney Valtteri Bottas New Zealand Gold Cup Man Utd Lewis Hamilton European Union Ted Cruz Vince Cable Geraint Thomas Mike Pence Irish Lions Austrian Grand Prix Recep Tayyip Erdogan Royal Jordanian Emmanuel Macron Andy Murray Richie Porte Up Close

© 2017

Lance Stephenson Phoenix Suns Shannon Brown Stephon Marbury Nate Robinson Lebron James Brooklyn Nets Kwame Brown Gerald Green Greg Oden Toronto Raptors Kendall Marshall Darius Miles Steve Nash Aaron Brooks Dexter Pittman Dwight Howard Chris Paul Ronnie Price Jordan Crawford New York Knicks Michael Redd Al Jefferson Ryan Gomes New York Delonte West Jared Dudley Greg Smith Caron Butler Shaun Livingston Boston Celtics Hamed Haddadi John Lucas Chris Copeland Mo Williams Marcin Gortat Eric Maynor