First Thoughts

Bernice Jenkins

Sister Bernice Jenkins Rickey Smiley Rickey Smiley Morning Show Sister Odell Ricky Smiley


I wish Sister Odell & Bernice Jenkins would give him a serious beatdown with their pocketbooks.
Every time I see your face, I hear Bernice Jenkins voice!!!
is Bernice Jenkins related to any of the Goggans family? Just got the word about Viola and her hip...explains a lot πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Bernice Jenkins has the "Church Announcements" in mins along with your chance to win up to $1000 inside Rickey's ATM on
I haven't watched this since Bernice Jenkins left the show but I guess I'll get back to it πŸ˜ΆπŸ˜‚
can we please get a Madea Bernice Jenkins movie πŸ™πŸΎπŸ˜‚
I added a video to a playlist Bernice Jenkins About Ceephus Turnipseed, the Oldest Kappa Alpha Psi!
Bernice Jenkins has the Church Announcements right now on
Bernice Jenkins? Lol What Bernice are you referring too. All the ones I know have dentures which can affect speech. IJS
Bernice got a NYC accent and quite frankly I'm disgusted. I know she got 3 bedazzled pairs of Timbs & 2 Yankees hats
*** I thought Rickey Smiley did something! I thought Jenkins was trending... 😩
Why is trending? The only Bernice we know in these streets is Bernice Jenkins
I can't stand Bernice Jenkins and the church announcements this morning. I can't breathe because I laughed so hard πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
I liked a video Bernice Jenkins Bernice and Da Brat Sing A Duet!
Rickey Smiley is a fool for Bernice Jenkins! β€” listening to Rickey Smiley Morning Show
Sis Bernice Jenkins and these church announcements got me HOLLERING πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
 border=
Think I seen Bernice Jenkins at Walmart last night she was reading cake labels
I wonder how many times it takes to record them or if she gets them on the first take, chillle I be in tears 😭
The person that be laughing in the background on the Rickey Smiley show when he act like Bernice Jenkins is make it not funny
I liked a video from Bernice Jenkins Church Announcements 9 4 13
I added a video to a playlist Rickey Smiley as Bernice Jenkins Church Announcements
I added a video to a playlist Church Announcements with Sis Bernice Jenkins
he going inn with miss Bernice Jenkins talking to people inn heaven. He extra crazy. LOL
called Cora in & here's the hilarious recited about
I love you guys but you don't have nothing on Bernice Jenkins, she's hilarious.
Bernice Jenkins and those church announcements be having me bout ready to swerve off the road man. Lol I be so weak!
Bruh Bernice Jenkins church announcements so funny
Aye cuz. I need Bernice Jenkins to mention deez caskets I got for sale in da church announcements
*says this in my Bernice Jenkins voice* Touch'm LordπŸ™ŒπŸ»
This what Bernice Jenkins did 2 the this m…
Y'all gotta get a body bag for Jaynie today! Bernice Jenkins KILT it! LOL
 border=
Bernice Jenkins don't call up to heaven nomore πŸ€” I loved when they called Michael & Bubbles 😫😫
That's gotta be 1 of the Top 5 Bernice Jenkins segments of 2016!! LOL!
*** Mrs. Bernice Jenkins got me rolling this morning You a fool dog πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Bernice Jenkins has me rolling...I needed this this morning
Man! I hope y'all bring Bernice Jenkins up 2day! I need it!
saw this and thought of Ms. Bernice Jenkins
Y'all have my entire TL looking like Sister Bernice Jenkins from New Bethel Baptist opened an IG boutique with all these kitten heels. 😭
Bernice Jenkins is too much! Good Sunday morning! Go on with your church announcements lol!
Bernice Jenkins got your about how the Lord the man who was missing an arm:
Anyway sitting here listening to Bernice Jenkins on YouTube. I can't stop laughing πŸ˜‚πŸ˜©
is a fool. Bernice Jenkins is possibly the funniest thing to listen to at 8 in the morning. Just started crying
Lemme get my radio and get ready 4 the Bernice Jenkins explosion! LOL
I was looking at old clips on YouRube and this fool Rickey Smiley was doing Bernice Jenkins church announcements...
Only time I had a dress on for the alumni stepshow bc I could do Bernice Jenkins' character 😭
OMG!! I just watched Sister Odell and Sis. Bernice Jenkins on and I can't y'all why just why lol ☺️
Laptop insurance - because accidents happen!
Bernice Jenkins has your church announcements up next! You don't wanna miss it!
Random useless thinking-I wonder what the conversation would be like in church on Sunday with Odell, Jenkins, and ?
Almost time! Bernice Jenkins coming up with the Church Announcements with on 101.1 the Wiz. Get ready!
Bernice Jenkins Church Announcements about to come on!! Lol 😬😬😬
I liked a video Bernice Jenkins Organizing Help For Kim and Kanye!
I liked a video Sister Odell and Bernice Jenkins
A little something to get Monday off ya! Sis. Odell & Bernice Jenkins 󾌸
Steve and Ricky Smiley have no sense. These church announcements will have you in tears.
finally got my glasses adjusted, so my Bernice Jenkins days may be put to rest smh lol
Bernice Jenkins got your church announcements about the Bingo night gone WRONG:
being u and being Bernice Jenkins...nothing new
I can't deal with the Bernice Jenkins calls from Rickey Smiley lmao
The always laughing at Bernice Jenkins the lovely Ms. Janie during church…
Why Lil B going around dressing like Sister Bernice Jenkins ?
Bernice Jenkins is a fool on Rickey Smiley show
Miche s Extended Cyber Weekend Event - Savings up to 75%
Hi Rickey...Will you ever do a cd composed of Bernice Jenkins... Her talking to Micheal J. was hilarious!
I am dying laughing at miss Bernice Jenkins call too heaven mj be clownin and that maya Angelou is straight on lmao
Lol I love when Bernice Jenkins calls up to heaven!!
I don't know if I should laugh at this segment where Bernice Jenkins is talking to people in Heaven or not. Lmao πŸ˜‚ 😩
Y'all I saw this lady that looks like Bernice Jenkins.. πŸ˜‚ I'm wrong af for laughing bruh
My math instructor look like as Bernice Jenkins lmao!!!
Young Thug a pair of stockings away from being Bernice Jenkins.
Rickey Smiley as Sis. Bernice Jenkins. ..all this & more at 9.13.14
is Bernice Jenkins doing the Ice water challenge? Lmao
I think Bernice Jenkins needs to do a cover of Mama Dee's song I deserve to be LUHuhved
Aye and Bernice Jenkins Gon make this old lady have a *** heart attack from laughing so hard!!! 😭😭😭
Mrs Bernice Jenkins is on The Rickey Smiley Morning Show! Tune it to get your church announcements!
Bernice Jenkins got your coming up NEXT! β›ͺ️
Who invited Bernice Jenkins to the funeral
you need some coffee according to and Bernice Jenkins
PerfectMatch - #1 Trusted Source in Online Dating
I love john but he up here sounding like ( Rickey Smiley) Sister Bernice Jenkins singing amazing grace
I'm calling out Bernice Jenkins for the Gospel Challenge.
"Listen to these new from Bernice Jenkins... πŸ˜‚
Listen to these new from Bernice Jenkins.. Lol
Listen to these new from Bernice Jenkins... Lol
πŸ˜‚β€œListen to these new from Bernice Jenkins... Lolol
β€œListen to these new from Bernice Jenkins... Lolol
Listen to these new from Bernice Jenkins... Lolol
didn't get my phone call you ole low down dirty scoundrel (Bernice Jenkins voice)
Sister Bernice Jenkins said finger cancer and throat spasms
Bernice Jenkins with the church announcements πŸ˜‚
Aye i got my homegirls over here dying laughin from yo Bernice Jenkins hat scene off YouTube.
Lord this woman sounds like Bernice Jenkins 😩😩😩
Oh snap, don't my Mama look so saintified with that Karen Clark Sheard suit & Bernice Jenkins hat in…
Don't this guh look like Bernice Jenkins?? πŸ’€
Tablet insurance available.  Get yours today!
Sister Bernice Jenkins and her outburst are too funny
Anyone catch the church announcements last week from Miss Bernice Jenkins?
Y'all got me rolling this morning! CTFU! U should have Bernice Jenkins sing "You Oughta Be Glad" 1 day!
Sister Bernice Jenkins just had me dyin laughin
Good mernin'!! Ms. Bernice Jenkins would look lovely in these ensembles!!!
Bernice Jenkins said a fart ain't nothing but satan, that's why it's behind you...get the behind me satan πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜©
These Bernice Jenkins announcements kill me down.
: Bernice Jenkins should go on Maury to find little Daryl father it could be George Wallace son!
that moment you sit in the car thru Hella commercials and 2 songs so you can hear Bernice Jenkins church announcements on the Rickey Smiley Morning Show..don't judge me lol
I want to hear Bernice Jenkins, not her Pastor, lol Smiley morning showand sister Janie know it ain't that funny
is Sister Bernice Jenkins showing up
Here goes a funny prank call by Bernice Jenkins:
Bruh did y'all listen to Bernice Jenkins when she was in heaven visiting MLK and Uncle Phil.I almost died.
When Bernice Jenkins starts her convos off with "Good Merrrnin!" I lol every time.
It's kinda sad there won't be any church mothers like Bernice Jenkins after while; that characters such a hit cuz everybody's church had her
unlimited calling, voip, phone service
It kills me when Bernice Jenkins says "mash 1...".
LOL ! Bernice Jenkins said give the ushers tasers !! The ushers to old to be wrestling with these young boys tryna come in durin prayer !
You're going to grow up to be Bernice Jenkins. Old lady with no filter
plz tell me the prank when Bernice Jenkins calls the other person a roach then a pregnant roach lol can't remember the name
Good Mernin' that Bernice Jenkins take is hilarious every morning
Bernice Jenkins calls uncle phil in heaven this morning tho lmao!
I love when Bernice Jenkins calls heaven πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Good mernin' good mernin'!! **in my Bernice Jenkins voice** I meant to invite more of you over to my Words of...
Bernice Jenkins got your about how to bring side baby making to an end!
Bernice Jenkins got your about why the usher board has to spray for roaches: …
/ Bernice Jenkins is a total fool for that prank call
mrs. Bernice Jenkins from south-central church Mount Sinai : DO y'all With
Getting dressed listening to this crazy Ricky Smiley, Bernice Jenkins cursed this lady out telling her her dog was neutered,lol.the lady said the dog was to only be groomed lol...i would love to work At the radio station.id jump getting dresses for work every morning. On another notedon't stress about xmas yall.like my mom said this morning, the kids are happy with a good Home, food in their belly and a smiling momma. It made me tear up a bit. My bills were high and funds low this month so i have to get summer late gifts...she told me mama I'm just blessed that u my mommy, its Christmas everytime u get paid..lol i love how grateful she is :-).yes xmas is about Christ and gift giving for Summer is frequent in our Home...good behavior, good grades, loving, humble helpful summer,yep..she getting allot in the next cope of weeks...happy holidays.
IT'S SUNDAY MAWNIN'.Good Mawnin' Saints and AINTS..This is the Day that the Lord Hath Made..REJOICE! And be Glad in it..First of all, I got a Bone to Pick with that Ol' Rickey Smiley and Sis. Bernice Jenkins..Seems Rickey Smiley has been sitting in the back row for MY Church services, an he has Now begun using MY Opening line, "Good Mawnin' Saint and Aints"..Well, we KNOW which one Rickey is..LOL..And tell your Church Member, Sis. Bernice Jenkins to keep Precious over there at you all's church. She heard the keyboards and drums, and ran up there in the choir stand and Messed up the whole selection. What you sent her over here for? You played in ASU Band Rickey Smiley, so let Precious sing in your choir and STOP Stealing my phrases, you Ol' AINT!..LMBO..Well, Today is FIRST SUNDAY, which means Communion time. For Alabama fans who Drank Too much to drown their misery after their loss, and Auburn fans who drank too much to celebrate their win, you all will NOT be allowed to partake of bread and wine until it ...
question does Rickey Smiley drive like Bernice Jenkins or vice versa? Lol!
 border=
Bernice Jenkins church announcements got me over here crying.so
One of the members on LA Preachers looked like Sis Bernice Jenkins
Would Sister Bernice Jenkins do a movie if offered?
I love when you do Bernice jenkins and your characters. Do you think can add a new character?
* lmao they be having me at dead with the impression of Sister Bernice Jenkins ..
Puh-leaze tell me Bernice Jenkins&that pastor dude r based on real church people u knew LOL!
Do you think about doing a movie with all of your characters? (Lil Darryl, Bernice Jenkins, etc.)
lol! The church announcement w/ ms Bernice Jenkins always got to me. I have to download the app or something
We need Bernice Jenkins to pray for d.rose πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ
No matter my mood, the Bernice Jenkins morning church announcements always make me laugh.
Bernice Jenkins saves the red chitterlings buckets 2wash her car & store left over collard greens a fool
I almost ran off the road laughing at Bernice Jenkins church announcement
Anytime I read the word "heffa" I read it in Sister Bernice Jenkins's voice.
Bernice jenkins adds Baylor to the Sick and Shut OUT prayer list Monday Morning. ..
Good morning... good morning. good morning *Bernice Jenkins Voice*
Listening to Bernice Jenkins' church announcements on Youtube. Lawd!
Bernice Jenkins said "BookFace" y'all please get off the computer, if u on BookFace!!! Lmao.
The morning show freaking hilarious ! Bernice Jenkins always have me rolling
Bernice Jenkins off the chain this morning, rhyming ... Lol . Sis Hanks. Bro. Shanks. Banks. Thanks . Blanks
take Sis. Bernice Jenkins and these on
Don't miss today's church announcements with Ms. Bernice Jenkins!! It's the Rickey Smiley Morning Show!!
LAWD!!! TOday is HUMPDAY and aint nobody told me NOTHING (in my Bernice Jenkins voice)
Listen to Bernice Jenkins call out punk a** pastors who wanna pop off in the pulpit in these
Sister Bernice Jenkins said everybody can't go see '12 Slaves'. Some of y'all can't take it. LOL
I get so *** NERVOUS for Janie when she laughing so HARD Bernice Jenkins her choking-laugh is scary.😰
Bernice Jenkins church announcements was funny this morning lol
you and Bernice Jenkins gotta go dis merning!!!
Ricky Smiley got me dead with Sister Bernice Jenkins lmfao
Bernice Jenkins, the mayor of Bancroft Ontario does not smoke crack.
I go off by being truthful .. worda Sister Bernice Jenkins
Free Shipping at Baseball Rampage
Correction: Apostle Solomon Pol-something with the Church Announcements. Bernice Jenkins out sick. Pray for her.
The guy filling in for Ms Bernice Jenkins sounds like rev Cotten. Lmbo!
Good morning good morning sista Bernice Jenkins voice
can't get enough of Bernice Jenkins church announcements!
Bernice Jenkins got your about the 2 big sissys who got into a fight: lolol
Ms. Bernice Jenkins is in the building.
Little boy shows up in a blonde wig and a red skirt suit. He's Bernice Jenkins. And he was.
Bernice Jenkins' got your about football season!!
Getting my daily dose of CNN gotta keep up wit the scoundrels *in my Bernice Jenkins* voice low down scoundrels
When Bernice Jenkins says, I ain't no killer but don't push me, I die
Brenda.let me pray for you."oh lawddd pray for ms. Brenda jr today" in my Bernice Jenkins voice! πŸ˜‚
Bernice Jenkins cracks me up every morning
Bernice Jenkins just said they need to make "I ain't worried bout nothin" into a church song. LOL
Ms. Bernice Jenkins giving me the word this morning as I head to work πŸ™Œ
Church Announcements with Sis Bernice Jenkins: via Rickey Smiley is a fool!
There's an old lady at every church that looks like Bernice Jenkins...and they all have a whole bunch of children
Catch up on past by Bernice Jenkins right here:
Bruh it's a lady in here that sound like Bernice Jenkins off the radio. LOL
Hey, Mr. Perry. Why you and Rickey don't team up together and make a play or movie of Madea n Sister Bernice Jenkins together?
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ lol me too I'm looking like Bernice Jenkins
Y'all I might go to *** but this lady look just like Bernice Jenkins! rickeysmiley
U kw wut will be nice 2 see. Madea n Sister Bernice Jenkins team up 2gether.
Up early watchin show and Bernice Jenkins is funny to me!!
Goodmernin goodmernin goodmernin its bernice jenkins
Bernice Jenkins has me weak af lmao
Watch Bernice Jenkins get tipsy with Aunt Sylvia in this episode of The
gonna have me late for work with Ms Bernice Jenkins talking about some man with eyelash dandruffπŸ˜‚πŸ˜‚
Rickey Smiley gotta get rid of the old lady during the Bernice Jenkins skits, she mad annoying
Whoever that is that be hollering when Bernice Jenkins does the church announcements be having be CRYING
Ricky Smiley Bernice Jenkins be having be joked out πŸ˜‚πŸ˜©πŸ˜­
Softball Rampage - Free Return Shipping
Jenkins hairdo is something fierce :)
This lady in this doctors office sounds like sis bernice jenkins. Its too funny cause she's on the phine sayin "praiseee the lawd"
Lol! :) now Rickey what did you say that fo!! ( IN MY BERNICE JENKINS VOICE ) :)
I wonder what a movie would be like with Big Momma, Madea, Bernice Jenkins and Sis Odel
Lol I never even watched the Ricky Smiley Show lol it looks funny tho! I love Bernice Jenkins lol
naw Bernice Jenkins don't play that ! I got something for you! Where's my purse ?
Bernice Jenkins got your Who's been passing gas in the choir stand? Listen:
Good morning announcements with Bernice Jenkins amen
Listening to these old Rickey Smiley "Bernice Jenkins" prank calls.. Lmao like it's 2 in the day
I love it when Bernice Jenkins prays lol
What's so funny about a man walking around in a dress anyhow Sister Bernice Jenkins cracking me up
I wonder what Sis. Bernice Jenkins is doing?
cause when they say Bernice Jenkins I think of you singing
Bernice Jenkins πŸ˜‚ like if was somebody really like that in church I'd be there every Sunday
sis Bernice Jenkins talking bout u this morning
Unlimited Calling US/Canada phone service
You don't interrupt God. He'll strike you down right now. Bernice Jenkins lmao
lmao ain got NO sense man.. bernice jenkins is a fool !
So we jus throw a commercial in the middle of Bernice Jenkins? True.
Right now we have Jannie and Bernice Jenkins giving the church announcements... Rickey Smiley Morning Show
The is on RIGHT NOW!!! Bernice Jenkins is coming with the Church Announcements NEXT!!!
Rickey Smiley . Bernice Jenkins got your church announcements about the death caused by Powerball!! Listen:
We our very own Bernice Jenkins doing the church announcements lol
Moskii said she look like Bernice Jenkins.. LMAO !!!
lmao that was A real insult...ion Look Like Bernice Jenkins!!!
Bernice Jenkins: I ain't no killer but don't push me. Lolol ah I'm dying
Bernice Jenkins is one of the funniest characters ever because that's how the old ladies at church be actin
Secret Service: (Cole from Martin) and who paid the tax?! . Ms Bernice Jenkins: Jesus paid it all!!!. Lmfao!!
when is Bernice Jenkins gon be on dish nation.
Lawd they got Bernice Jenkins singing this morning. I promise this lady sounds just like her lol
This lady reading these announcements really sounds like Bernice Jenkins though πŸ˜³πŸ˜‚πŸ˜­
Special Offers - FREE Gifts with Purchase
If you want to laugh your butt off listen to those crazy church announcements by Sis Bernice Jenkins. Rickey crazy
Dude behind me sounds just like Sis. Bernice Jenkins lol
Bernice Jenkins is PLAYED Ricky Smiley is funny af idc"
Bernice Jenkins morning announcements got me in tears. is a fool.
Bernice Jenkins is a fool with these church announcements πŸ˜‚πŸ˜©
you a straight fool as ms bernice jenkins. Got me cryin. Jaw hurt.
Bernice Jenkins singing Blurred Lines has got to be the funniest thing I've heard this week! lmao
listening to Bernice Jenkins do church announcements is fool!!
Rev. Bernice Jenkins set it OFF at the town hall meeting last night! I overheard on the radio.. TAKE BACK OUR NEIGHBORHOODS!
Boy this lady on show about to kill herself laughing at Bernice Jenkins
These Bernice Jenkins church announcements will have you crying laughing. | The Rickey Smiley Morning Show
Listening to Bernice Jenkins church announcements lmao
Bernice Jenkins got your church announcements about the church thieves who stole the collard greens... Listen:
Here's the run down for in the words of Bernice Jenkins of the Rickey Smiley Morning Show, Govern...
I liked a video Church Announcements led by Sis. Bernice Jenkins
Meet Black Singles 300x250
Im over here walking like Bernice Jenkins... Sore as heck... but the weekend was worth it!
Where is Bernice Jenkins with the church announcements when you need her
Listen to the latest church announcements by Bernice Jenkins from "The Rickey Smiley Morning Show" right here;
Alright...I'm tired of the Rickey Smiley Morning Show. It was good for a while but I've grown tired of Juicy, Rickey, Bernice Jenkins and even Gary with the Tea. Y'all can have y'all boy back. He cant read or talk. Lmao I'm ready for Crazy Howard McGee to come back. I miss hearing, "It's the WEEEKEENNDDD BABY". Lol
Check out these church announcements from Bernice Jenkins on "The Rickey Smiley Morning Show"...
Bernice Jenkins is off the chain lol!!
If you a bulldagga (In my Bernice Jenkins voice) and you can't whoop your girlfriend you may need to go back to wearing sun dresses. REAL TALK
I jus can't wit Rickey Smiley this morning. I just can't and ain't. Him nor Ms. Bernice Jenkins nope I'm not.# cryinlaughing
The day bernice Jenkins and weezy jefferson stop knocking on my door and Nia Long knocks is the day I will answer for a Jehovahs Witness
are there any young jehovah witnesses? I never see any young ones knocking on doors its always Bernice Jenkins irritating ***
Sister Bernice Jenkins and the church announcements lol! "Ricky Smiley Goofy is *** Lmmfao"
There's a lady in here that sounds just like Bernice Jenkins...
Bernice Jenkins is now in da building wit church announcements.too funny
I need Sister Bernice Jenkins to come do church announcement for me !!!
In the words of Bernice Jenkins, govern yourself accordingly .
Listen to the Mother'sDay edition of Bernice Jenkins' Church Announcements:
Watching Steve Harvey , lmao .. He done brought Ms. Bernice Jenkins out !
Listening to Bernice Jenkins church announcements in Panera, and I can't holler like I want to!
Bernice Jenkins vs. Madea in a movie!
i see you're bringing back Just Churchin' Comedy Show. You should have Sister Bernice Jenkins aka there. lolol
*silent bad prayer for Bernice Jenkins* 😎
My mother thinks Bernice Jenkins is so funny in the morning , it's not πŸ˜’
"Dis Bernice Jenkins calling from Montell Jordan OBGYN clinic for women."
If you're ready to hear Bernice Jenkins' church announcements Monday morning on 957 JAMZ say AMEN!
Wade got on sis Bernice Jenkins Easter jacket
Congrats to Alejandra Jacinto, Anita Jenkins, Angelica Gutierrez, Bernice Gutierrez for their state qualifying 4X800 relay run at Districts!
Something is really wrong with you daughter! "Aint nobody told me nothing" in bernice jenkins style
Bernice Jenkins reminds me so much of n grandma, freaking hilarious lol πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ don't @ shoot me!
Bernice Jenkins morning announcements on the Rickey Smiley Morning Show got me in tears. One of the funniest things i've heard in a while
Early in the mernnninggg as Bernice Jenkins would say πŸ˜‚πŸ˜‚
 border=
lmao sumin Bernice Jenkins would say lmaooosmiley
*** out here looking like Bernice Jenkins in the face and tryna fight folks over a ***
You have to watch this YouTube video! So funny, the lady in the sequin jacket look like Bernice Jenkins
Dang I missed the cast of on dis morning Gots to be careful!! LAWD *screams in Ms. Bernice Jenkins voice*
Ms. Bernice Jenkins has sent me in this morning!
Lets take a trip to the upper room "Bernice Jenkins vc"
BANCROFT UPDATE: Bancroft Mayor Bernice Jenkins had asked people and vehicles to stay away from the downtown...
One of the ladies on our mother board look like Rickey Smiley as Bernice Jenkins. πŸ‘΅ Imma take a picture her later.
Teaching my kids that even when you wake up, You don't have to get out of bed.. (Bernice Jenkins Voice) πŸ‘΅ lol
Hey Walter, is there any update on ms bernice jenkins and madea movie?
first breakout session: "Be your own boss" with Bernice Innocent, Allison Tibbs & Danielle Jenkins
Listen to these by about the pastor's son going to jail: lolol
Coco you know you my dawg. Bernice lookin ***
morning show Bernice Jenkins morning announcements going in
too *** much.. Lmao... Calling into the funeral home as Bernice Jenkins asking can her husband lay in the caskets.. lol
 border=
Been missing the Bernice Jenkins church announcements man... i have a few announcements you can use if ya dont mind lol
Listening to morning and these church announcement with bernice jenkins are hilarious I'm in tears
Bernice Jenkins church announcements right now>>>
wen we gon see Bernice Jenkins in one of them Madea movies
Yes I just missed a number from this call? Dis be Bernice Jenkins callin. from second baptist church Springdale?. Yes...
Bernice Jenkins got your about Sunday dinner:
Yall between the church announcements from Bernice Jenkins and these Funky Dineva videos I am gettin the best laugh ever right now lolol
Ok this one had me in tears. It's called Crackheads in the Nativity Scene
Madea Simmons and Sister Bernice Jenkins new show "The Pew". It's the church version of "The View".
Find out what drive to drink in these Listen here...
Now all need is as Bernice Jenkins to jump out n say I ain't no kills but don't push me
I wish this fool would stop calling me Bernice Jenkins! lol πŸ™‰
We need to get Sis Bernice Jenkins from the Rickey Smiley Morning Show to be a guest at TBCOTH tonight.
Bernice Jenkins said something wrong with this picture & she need to see pastor bout this.
Listening to bernice Jenkins in the morning makes my day
PerfectMatch - Fall In Love Today
Bernice Jenkins church announcements is about to have me run off of the road
Bernice Jenkins and Madea need to do a movie
Bernice Jenkins said that she can't understand the children's choir singing b/c they ain't been thru nothing. Everythang free
Lawd Bernice jenkins and janie got me dying laughing!
wit Sis. Bernice Jenkins saying I don't know why they let the kids sing on 5th Sunday they ain't been through nothing
Lol I'm so weak at this pandora station "this Bernice Jenkins calling from the Montell Jordan Women's clinic" I can't breathe
Oh snaps! and are talking about a Bernice Jenkins, Madea movie!! I would fallout watching that.
In my bernice jenkins: so im outside of the club and u think ima punk lol thankyou bro
I heard u guys talkin on the radio this morning about bernice jenkins and madea would u ...
James Comey Donald Trump White House President Trump Steve Harvey Director James Comey Justice Department Manchester United North Korea Celta Vigo Boy Scouts Stephen Colbert Harry Styles Star Wars Europa League President Donald Trump Theresa May Nicole Kidman Emmanuel Macron Dwayne Johnson King Arthur Los Angeles Senate Intelligence Committee Virgin Mary South Korea Caitlyn Jenner New Orleans Guy Ritchie James Harden Amy Schumer Man Utd Bernie Sanders Jeremy Corbyn New Zealand Old Trafford Mean Girls Chris Stapleton Seth Meyers Rush Limbaugh Merrick Garland Glacier National Park Anderson Cooper Brie Bella National Women Consulting Firm Kevin Smith Kill Bill Charlie Campbell Bob Marley Attorney General Ken Cuccinelli Bob Dole Kim Jong Un Michael Parks Orleans Mayor Mitch Landrieu Quentin Tarantino Russian Orthodox Church North Korean Demi Lovato Middle East Mutual Fund Russian President Vladimir Putin General Election Chelsea Flower Show Hong Kong Marouane Fellaini Antonio Conte Real Madrid Crack Down European Union Miss Sloane Paul Weller Jose Mourinho Jessica Chastain Whole Foods Star Wars Battlefront 2 Premier League Tony Blair Charlie Hunnam White Sox Jared Kushner Johnny Depp Borna Coric Simone Biles Kate Hudson Michael Flynn Attorney General Jeff Sessions Manchester United 1 National Archives Tinley Park Kane County Ivanka Trump Pope Francis Sean Spicer Judge Judy Puerto Rico Republican Party Goldie Hawn Dylann Roof Kelly Clarkson Golden Apple

© 2017

Rickey Smiley Ricky Smiley Rickey Smiley Morning Show Sister Odell